Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

3 πόλεις κράτη

Από ένα email που μου ήρθε. Για μένα λίγο παρατραβηγμένο αλλά μου άρεσε.

Υπάρχουν 3 πόλεις που δεν ανήκουν σε χώρες και που ελέγχουν τον πλανήτη. Η πρώτη στρατιωτικά, η δεύτερη οικονομικά και η τρίτη πνευματικά.



1. Washington D.C. με σημαία τα 3 αστέρια των 3 πόλεων
ΔΕΝ ανήκει στην πολιτεία αλλά σε ξεχωριστή περιοχή District of Columbia – και ιδρύθηκε από τον Γεώργιο Ουάσινγκτον το 1871 σαν ξεκομμένο κομμάτι – εταιρεία των ΗΠΑ (http://www.serendipity.li/jsmill/us_corporation.htm) για το οποίο ΔΕΝ ισχύει το σύνταγμα των ΗΠΑ και έχει δική του οικονομία μέσω της FED την οποία προσπάθησε να οικειοποιηθεί ο JFK με την περίφημη 11110 (http://en.wikipedia.org/wiki/Executive_Order_11110) και για την οποία τον «φάγανε» 6 μήνες μετά, ενώ δεν έχει τεθεί σε εφαρμογή έκτοτε από κανένα πρόεδρο των ΗΠΑ.




2. City του Λονδίνου
Όλως τυχαίως και αυτό είναι εταιρεία (http://www.cityoflondon.gov.uk/Corporation) και δεν ανήκει στην πόλη του Λονδίνου ή στην Αγγλία. Έτσι διοικείται από Lord Mayor και το περίφημο «the crown» που αντίθετα με τις απόψεις πολλών ΔΕΝ έχει σχέση με τη μοναρχία (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Crown) αλλάμε τους Rothschilds, Lehman bros, Bank of England κλπ (http://www.conspiracyarchive.com/Commentary/Crown.htm) που ελέγχουν οικονομικά τον πλανήτη. Έχουν δικό τους δικαστικό σύστημα, φυλακές κλπ



3. Vatican City
Πόλη που ελέγχει 2.1 δισεκατομμύρια χριστιανούς και έχει δική της τράπεζα (κατά τα κελεύσματα του Χριστού) δικό της στρατό/αστυνομία από την Ελβετική φρουρά, δικό της ταχυδρομείο, φυλακές, δικαστήρια κ.ο.κ.

Ποιο είναι το κοινό ανάμεσα σε αυτές τις πόλεις; Μα φυσικά… ένας αιγυπτιακός οβελίσκος!

Washington D.C.


Στο κέντρο της βουλής δίπλα στον Τάμεση




Και βέβαια στο κέντρο της βασιλικής του Αγίου Πέτρου


3 σχόλια:

Amelie είπε...

Χαχα, κουλ ανάρτηση. Εγώ έναν στην Γαλλία έχω δει μόνο :p (οβελίσκο)

Amelie είπε...

Μη νευριάζεις.

OUPS είπε...

xaxaxa Καλημέρα Αμέλια …….α και τέλεια. Εγώ έχω δει δύο από τα τρία το ένα στην Γαλλία και το άλλο στην Αμερική.