Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Επιστολή μαθήτριας για την Εθνική Επέτειο


25 Μαρτίου 1821
Τότε οι Έλληνες εκείνης της εποχής θυσιάστηκαν για τις επόμενες γενιές...

25 Μαρτίου 2011 ( 190 χρόνια μετά )
Οι σημερινοί Έλληνες πολιτικοί ( των τελευταίων 30 ετών ) θυσίασαν τις επόμενες γενιές ..δηλαδή εμένα...
Και μου ζητάτε να κάνω παρέλαση περνώντας από μπροστά τους και να γυρίσω και το κεφάλι μου προς τιμή τους..
Οι απαιτήσεις σας ξεπερνούν κάθε όριο λογικής...

Σ....... Χριστίνα
Μαθήτρια 1ου Λυκείου Κατερίνης

Δεν υπάρχουν σχόλια: