Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Sean Connery recites Cavafy's Ithaca (+video)


I tried so very hard to find words that would even justify writing a comment, but I cannot.
First the poem, then the voice, and finally the music..!!
All combined together, like perfect ingredients, to complete a dish for the soul..!!
May I feed upon such sustenance every day of my life..!!
Memorize. Connery recites Cavafy's Ithaca.

Ο Σον Κόνερι απαγγέλει την Ιθάκη του Καβάφη
Προσπάθησα τόσο πολύ σκληρά για να βρώ λέξεις που θα μπορούσαν να δικαιολογήσει να γράψω ένα σχόλιο, αλλά δεν μπορώ.
Πρώτα το ποίημα, τότε η φωνή, και τελικά η μουσική ..!
Όλα συνδυάζονται μαζί, σαν τέλεια συστατικά, για να ολοκληρώσει ένα γευστικό πιάτο για την ψυχή ..!
Επιτρέψτε μου να τρέφομαι από την εν λόγω τροφή κάθε μέρα της ζωής μου ..!

Δεν υπάρχουν σχόλια: