Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Το Blog kolotoubes με διορθώνει για την ανάρτηση "Τι ΠΑΣΟΚ τι ΝΔ''


Σχετικά με την ανάρτησή σου "Τι ΠΑΣΟΚ τι ΝΔ'' ,χωρίς να διαφωνώ με την ουσία (ίδια πολιτική) ,το ηχητικό που ακούγεται είναι εντελώς κατασκευασμένο. Ο Σαμαράς ηθελημένα επαναλάμβανε τα λόγια του Παπανδρέου σε μια ομιλία του. Σε λίγες ημέρες θα κυκλοφορήσει ένα σχετικό βίντεο. Αν θέλεις διάβασε μια ανάρτησή μου για το θέμα. (εννοείται ότι χαρακτηρισμοί που υπάρχουν δεν έχουν καμιά σχέση με σένα )

http://kolotoubes.blogspot.com/2010/11/blog-post_24.html

Φυσικά το λάθος είναι δικό μου και καλά τα λέει στο Blog του. Έτσι είμαστε μερικές φορές βιαζόμαστε και βάζουμε αναρτήσεις χωρίς να τις ελέγξουμε χωρίς να ντρεπόμαστε για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν.
ΟΛΟΙ ΜΑΣ γίναμε ειδικοί, όλοι μας τα ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΑ, μου θύμισε την εποχή του χρηματιστηρίου που και η μάνα μου (μια καλή νοικοκυρά) επένδυσε τα λεφτάκια της ΛΕΣ και γνώριζε ή λες και είχε τελειώσει την Ανώτατη Οικονομική. Η γυναικούλα απλά πολύ καλό κοκκινιστό κρέας έκανε ή και πολύ καλό μουσακά.
Τα περισσότερα Blog φυσικά και το δικό μου είμαστε όπως λένε στο χωριό μου αλεξιπτωτιστές δηλ. ερχόμαστε λέμε κάτι και πέρα βρέχει.
Όσο για το συγκεκριμένο όντως ηχητικό μήνυμα έτσι μου ήρθε και απλά το μετέτρεψα σε video.

Δεν υπάρχουν σχόλια: