Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Αλήθειες και ψέματα για τον καβαλάρη στο Κάιρο


Καταρχάς μας έπιασε ένας παροξυσμός (τον ΜΜΕ) και όχι μόνο γι αυτό τον τέταρτο καβαλάρη στην Αίγυπτο.
Σχετικό video

Και μετά τι?
Απλά αυτό το πράγμα είναι καθαρή αντανάκλαση του φακού της κάμερας (lens flare). Όταν η κάμερα έχει τη φωτιά περίπου στο κέντρο της εικόνας και λίγο αριστερά, το είδωλο της φωτιάς εμφανίζεται κοντά στο κέντρο του φακού και κάπως δεξιά. Όσο η κάμερα κινείται και αφήνει τη φωτιά ολοένα και πιο αριστερά, τότε το είδωλο της φωτιάς μετακινείται προς τα δεξιά.

Αν όμως δεν με πιστέψετε τότε απλά πάρτε δάνεια παιδιάαα ...τουλάχιστον να περάσουμε καλά.!!!!!:) :) :)

2 σχόλια:

Athens Girl είπε...

Α, δεν γίνεται τώρα…
Έχω εξεταστική, να τελειώσω πρώτα
Μετά να γίνει η Αποκάλυψη
Τζάμπα να πάει τόσο διάβασμα?

OUPS είπε...

χαχαχα γεια σένα φροντίζω (για την εξεταστική σου) σε σκέφτηκα γι αυτό το έγραψα για να μην ανησυχής βρε χαζό (χαριτολογώντας).
Α!! και καλή δύναμη και καλή επιτυχία να έχεις !!!!