Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

Έχω τα νεύρα μου


Θα σας ζητήσω συγνώμη που εδώ και πολλές μέρες δεν έχω βάλει κάτι στο blog.
Είναι τόσα πολλά που πια κουράστηκα.
Ο κόσμος γύρο μου που περπατάω παραμιλάει ενώ στα διάφορα πηγαδάκια το μόνο πράγμα που ακούς είναι για την οικονομία.
Είναι σαν το χρηματιστήριο που κανείς δεν το ήξερε και ξαφνικά όλοι μας γίναμε ειδήμονες
Τώρα όλοι ξέρουμε για τα spread και όλοι μας κάτι έχουμε να πούμε.
Νιώθω πολύ χάλια γιατί προσπαθώ να δω που έφταιξα και η χώρα μου βρέθηκε εκεί που βρέθηκε, και ανακαλύπτω ότι ΚΑΙ ΕΓΩ είμαι συνυπεύθυνος αυτής εδώ της κατάστασης

Γιατί δεν ζήταγα αποδείξεις
Γιατί δεν έδινα αποδείξεις
Γιατί προσπαθούσα όσο μπορούσα να κλέβω την χώρα μου

ΑΛΛΑ

Ζητάω συγνώμη και αν πιστεύουν ότι φταίω να πληρώσω στο κομμάτι που μου αντιστοιχεί.

Έχω φοβερή οργή για όλους τους άλλους που με την πουράκλα τους θα κάθονται και θα διαβάζουν εφημερίδα και θα γελάνε για τα κορόιδα - που θα εξοφλήσουν το χρέος - που δημιούργησαν.
Νιώθω οργή που κανείς από αυτούς ΔΕΝ είναι στην φυλακή αλλά κάνουν βόλτες με τα πολυτελή τους αυτοκίνητα ή με τα πολυτελή σκάφη που τους αγόρασα.
Νιώθω ΜΑΛ@#@ που τόσα χρόνια στο όνομα της Δημοκρατίας τους ψήφιζα.
Νιώθω ΜΑΛ@#@ που τόσα χρόνια καθόμουνα κάτω από ένα μπαλκόνι και τους χειροκροτούσα.

Ναι εγώ ο ΜΑΛ@#@ θα βοηθήσω την ΧΩΡΑ μου που αγαπώ να την ξελασπώσω.
Ναι αλλά ο ΜΑΛ@#@ αν δεν δει κάτι να αλλάζει όπως λέγανε και οι παλαιοί «βαστάτε τούρκοι τα άρματα»
Η ανοχή μου έφτασε στο τέλμα της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: