Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Κυριακή 15 Αυγούστου 2010

Αποκαλυπτικό – Οι αλλαγές στο πρωθυπουργικό γραφείο

Μετά το σάλο που δημιουργήθηκε από κάτι "αγνώμονα" Blog που θέλουν να πλήξουν το image του πρωθυπουργού αυτής εδώ της χώρας ό,τι δήθεν ξεκρέμασαν τον πίνακα του Θεόδωρος Bρυζάκης (1819-1878) “H Ελλάς ή ευγνωμονούσα” (δείτε παρακάτω φωτογραφίες) σήμερα το blog μας με χαρά, μιας και είναι αποκλειστική η είδηση σας παρουσιάζει τον νέο πίνακα που θα φιλοξενηθεί στο πρωθυπουργικό μέγαρο.
Θα ήθελα να αναφέρω ότι δανείστηκα υλικό από το blog HeLLeNiCReVeNgE και οι αποκαλυπτικές φωτογραφίες μου βρίσκονται στο τέλος του κειμένου.

Δεν του άρεσε η “H Ελλάς ή ευγνωμονούσα” του κύριου Παπανδρέου;

Γιατί κατέβασε τον πίνακα πίσω από το πρωθυπουργικό γραφείο ;












Ας μας απαντήσει.

Δείτε τις φωτό !!!
Από την Συνέντευξη των δημοσιογράφων της Ελευθεροτυπίας Δείτε τις υπόλοιπες φωτογραφίες
Από την συνέντευξη στον Καψή
Γραφείο πρωθυπουργού – Μέγαρο Μαξίμου όπως ήτανε παλιά !

ΟΙ ΔΙΚΙΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: