Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Κυριακή 15 Αυγούστου 2010

Προμηθευτικός Οργανισμός Ναυτικού (ΠΟΝ) - ΚΡΥΠΤΕΙΑ


Για να πω την αλήθεια όταν μου στείλανε να δω αυτό το video που τραβήχτηκε από τους ίδιους σοκαρίστηκα.
Σοκαρίστηκα γιατί είδα πόσο εύκολο είναι να μπαίνει κανείς σε μια στρατιωτική περιοχή να εκφράζεται όπως εκφράζεται και να φεύγει χωρίς να συμβαίνει τίποτα.
Εμένα στο χωριό μου το λένε «πάτε σκύλοι αλέστε …»
Κατά άλλα σας προτείνω να διαβάσετε το κείμενο τους και να το δείτε όλο.

Κάνατε πολλὰ τραγικὰ λάθη καὶ τώρα θὰ ἀρχίσετε να πληρώνετε γιὰ κάθε ἕνα ἀπὸ αὐτά. Δὲν θὰ σᾶς χαριστοῦμε γιὰ κανένα...
Ἡ πρᾶξις μας ἦτο προειδοποιητική!
Ἤ ἐσεῖς... ἤ Ἐμεῖς!!! ~
ΚΡΥΠΤΕΙΑ



Δεν υπάρχουν σχόλια: