Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Για να γελάσει και το χειλάκι μας λίγο

Καπετάνιος του γλυκού νερού…

Μήπως η Νικολούλη?

Είμαστε σε αδιέξοδο σε αυτή τη χώρα....

Ε αφού είχαν εξαντληθεί τα Αη Γιάννη, Αη Γιώργος, κλπ, είπε να βρει ένα άλλο όνομα ο άνθρωπος..

Ταξιτζίδικες πατέντες...

Ζήτω!!!

Είναι ευκαιρία σας λέω...

Θες καμιά μπάφλα μωρό μου;

Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο Αρκαλοχώρι...

Ευτυχώς γιατί με τους νεκρούς μου κόβεται η όρεξη...

Τουριστικές επιχειρήσεις…

Τουλάχιστον ξέρουμε γιατί είναι έτσι χάλια...

Ωχ, προσοχή!

Μην παρκάρετε! Είναι για να καταλαβαίνουν οι.. ξένοι!


Α μπράβο! Γιατί αυτά τα ρεζερβέ δεν τα καταλαβαίνω...


Να 'ναι καλά ο ψαράς!!!

Γιατί μία περμανάντ τη χρειάζονται τα αυτοκίνητά μας...

Αγορά εργασίας!

Προσοχή!!! Οι οδηγίες είναι σαφείς…

Οk!!!

International…

Δεν υπάρχουν σχόλια: