Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Ελληνική σημαία στα πλοία με 9 αντί 34 υπογραφές


 

Την απλοποίηση και τον εκσυγχρονισμό της νηολόγησης πλοίων στην ελληνική σημαία παρουσίασε χθες ο υπουργός Ναυτιλίας, Κωστής Μουσουρούλης, σε μια προσπάθεια να καταστεί η Ελλάδα κομβικό σημείο εγκατάστασης των δραστηριοτήτων των ξένων ναυτιλιακών εταιρειών.
Αυτό διότι μόλις τα 862 πλοία, έναντι συνόλου 3.760 ελληνικών συμφερόντων, άνω των 1.000 κοχ φέρουν την ελληνική σημαία. Προκειμένου να αντιστρέψει την κατάσταση αυτή, το υπουργείο Ναυτιλίας προχωρά, από τις 15 Μαρτίου, στο νέο τρόπο ηλεκτρονικής εξέτασης και χορήγησης των σχετικών αδειών (e-Νηολόγιο).
Πλέον, μέσα σε δέκα ημέρες ένα πλοίο θα μπορεί να υψώσει την ελληνική σημαία έναντι 5-6 μηνών μέχρι πρότινος. Παράλληλα, μειώνονται από 34 σε εννέα οι υπογραφές που θα χρειάζονται για να εγγραφεί ένα πλοίο στο ελληνικό νηολόγιο.
Όπως επισήμανε ο υπουργός Ναυτιλίας, δημιουργείται «Ειδική Υπηρεσία Μιας Στάσης (One-stop-shop)» και ενοποιούνται όλες οι εσωτερικές διαδικασίες των επιμέρους αιτήσεων.
Επισημαίνεται ότι πάνω από το 91,5% του ελληνόκτητου στόλου, με βάση τον αριθμό των πλοίων, συγκεντρώνεται σε επτά νηολόγια. Λαμβάνοντας υπόψη τα ετήσια στοιχεία της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας του Λονδίνου (Committee) που αφορούν πλοία μεγαλύτερα των 1.000 κοχ, ο ελληνόκτητος στόλος προτιμά τα νηολόγια της Ελλάδας, της Λιβερίας, της Μάλτας, των Νήσων Μάρσαλ, του Παναμά, των Μπαχαμών και της Κύπρου.

Φ. ΦΩΤ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: