Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

Αφιέρωμα στον Martin Luther King - I have a Dream


Ο Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ ή Dr. Martin Luther King Junior. Γεννήθηκε στις 15 Ιανουαρίου 1929 στην Ατλάντα της Γεωργίας ήταν Βαπτιστής διάκονος και ακτιβιστής υπέρ των πολιτικών δικαιωμάτων.
Αυτό που καθιέρωσε τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ ως ηγέτη στο παναμερικανικό κίνημα των μαύρων ήταν η ιστορική πορεία στην Ουάσιγκτον, στις 23 Αυγούστου του 1963. Επικεφαλής έξι αντιρατσιστικών οργανώσεων και 250.000 ανθρώπων ανδρών και γυναικών μαύρων αλλά και αρκετών λευκών.
Ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ εκφώνησε τον περίφημο λόγο του «Έχω ένα όνειρο» (Ι have a dream).
Το 1964 τού απονεμήθηκε το βραβείο Νόμπελ για τον αγώνα του κατά των φυλετικών διακρίσεων μέσω κοινωνικής ανυπακοής και άλλων μέσων χωρίς τη χρήση βίας ήταν μόλις 35 ετών, ο νεότερος κάτοχος.
Ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ δολοφονήθηκε στις 4 Απριλίου του 1968 στο Μέμφις της Πολιτείας Τεννεσί από τον Τζέιμς Ερλ Ρέι.
ΑΠΟΨΗ: ΜΙΑ ΙΣΧΥΡΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ
Άντε να βρεις σήμερα τέτοια προσωπικότητα.
Σχετικό video από την ομιλία του




Δεν υπάρχουν σχόλια: