Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010

Μαυρογιαλούρος - "Θα σας εξαφανίσουμε...θα... θα... θα..."


Ο κ. Γ. Παπανδρέου σε τύπου διαγγέλματος ανακοίνωσε την σκληρή τακτική που θα πρέπει να ακολουθήσουν τα κορόιδα νομοταγών πολιτών έτσι ώστε η χώρα τους να βγει από το τέλμα έτσι που την έχουν καταντήσει.
Γι αυτό το λόγο ό σαν αρχή ανακοίνωσε το γενικό πάγωμα των μισθών και την μείωση 10% των επιδομάτων στον δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα. Παράλληλα, αύξηση του ειδικού φόρου στα καύσιμα, καθώς και αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης και την δημιουργία ενός νέου φορολογικού νομοσχεδίου.
Απευθύνοντας μάλιστα μήνυμα προς όλους εμάς υποστήριξε ότι η χώρα οδεύει προς τον «γκρεμό» και έθεσε τους πολίτες της Μπανανίας ότι δεν υπάρχουν περιθώρια «για συντεχνιακές διεκδικήσεις, μπλόκα και στάσεις».




ΑΠΟΨΗ: ΦΑΓΑΝΕ, ΦΑΓΑΝΕ, ΦΑΓΑΝΕ.
1)
Άντε και πάλι ΟΛΟΙ εμείς να βγάλουμε το φίδι από την τρύπα.
2) Δεν βλέπω φως στον ορίζοντα για τα τόσα λαμόγια που φάγανε με χρυσά πιρούνια να οδηγείτε κανείς στα δικαστήρια.
3) ΩΣ ΠΟΤΕ !!! ?


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θεούλη μου, τόσο διαχρονικά πράγματα!

OUPS είπε...

Διαχρονικά μεν επίκαιρα δε χωρίς φθορά στον χρόνο φίλε μου