Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Κυριακή 30 Μαΐου 2010

Chicago έγινε η Αθήνα


Ότι συνέβαινε στην Αμερική το 20ο αιώνα (1901-2000) το ίδιο συμβαίνει και στην Αθήνα το 21ο αιώνα.
Ομάδων αλλοδαπών έχει επιδοθεί σε αιματηρούς αγώνες για τον οικονομικό έλεγχο του κέντρου της Αθήνας.
Κυρίως αυτές οι ομάδες προέρχονται από το Μπαγκλαντές που διεκδικούν «το δικό χώρο» για την διακίνηση τόσο των ναρκωτικών για της ιερόδουλες και κυρίως για της θέσεις των παράνομων μικροπωλητών.
Οι άλλες ομάδες που «δραστηριοποιούνται» στο κέντρο της Αθήνας προέρχονται τόσο από το Αφγανιστάν από την Αφρική και από χώρες της Ασίας.
Παρά την παρουσία των αστυνομικών δυνάμεων η κατάσταση παραμένει άκρως απογοητευτική.
Την δυσαρέσκεια τους για τα φαινόμενα έχουν εκφράσει ιδιοκτήτες της ευρύτερη περιοχής που εκφράζουν τον φόβο τους για την ζωή τους.
ΑΠΟΨΗ: ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΣ
1. Εγώ προσωπικά που επισκέφτηκα μια φορά το κέντρο της Αθήνας κατά πρώτον αισθάνθηκα ότι ΔΕΝ βρισκόμουνα στην Ελλάδα ΑΛΛΑ και το πιο σημαντικό ΦΟΒΗΘΗΚΑ πάρα πολύ.
2. Καιρός η αστυνομία να αναλάβει σοβαρά το θέμα και να κάνει σωστά την δουλεία της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: