Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Λεφτά υπάρχουν …..αλλά για εμάς


Με λίγα λόγια ο κος ΓΑΠ και το επιτελείο του αποφάσισαν να βγάλουν τα κριμένα λεφτά μου μας έλεγε στις ομιλίες του.
Και με μια κίνηση ΜΑΤ δίνουν στα δικά τους παιδιά και φυσικά ΧΩΡΙΣ κανένα να φέρει αντίρρηση επιπλέων 11.000.000 € στα κόμματα.
Και συγκεκριμένα παίρνουν:
ΠΑΣΟΚ - 4.000.000 € επιπλέων
ΝΔ – 5.000.000 € επιπλέων
ΚΚΕ – 1.300.000 € επιπλέων
ΛΑΟΣ – 700.000 € επιπλέων
ΣΥΡΙΖΑ -900.000 € επιπλέων
ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ – 35.000 € επιπλέων
Και το ποσό που θα μοιραστούν για να κάνουν προεκλογικό αγώνα και να τρέχουμε ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ κάτω από τα μπαλκόνια και να τους χειροκροτούμε είναι τα 48.000.000 €.
Χαίρομαι ΠΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ συνεισφέρω μέσα από το υστέρημα μου για τα κόμματα που τόσο υπερήφανα στηρίζουν και θα στηρίζουν αυτήν εδώ την χώρα.
Εντύπωση μου κάνει που μια μερίδα δημοσιογράφων στηρίζουν την όλη κίνηση με το πρόσχημα ότι τα βγάζουν δύσκολα τα κόμματα.

ΑΝΤΕ ΕΛΛΗΝΑΡΑ ΤΡΕΧΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΕΙΣ

ΒΡΕ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΑ@#@#@.

Δεν υπάρχουν σχόλια: