Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

Μείον ένα μισθό για τους στρατιωτικούς


Καλησπέρα σας
Είμαι στρατιωτικός και θα ήθελα να σας παρουσιάσω κάτι που για μένα είναι άδικο.
Πήρα το κουράγιο να μιλήσω μιας και η ηγεσία μου ΔΕΝ μπορεί να μιλήσει (για τους λόγους που μόνο αυτοί ξέρουν).
Άκουσα ότι από τον Σεπτέμβριο ή από τον Οκτώβριο σε όλους τους στρατιωτικούς θα τους κοπεί ένας μισθός λόγω του ότι προπληρωνόμαστε.
Πρέπει λέει όλοι οι Δημόσιοι Υπάλληλοι (γιατί πλέον όλους έτσι μας αποκαλούν) να πληρωνόμαστε κάθε 15 του μήνα και να πληρωνόμαστε για την εργασία που έχουμε προσφέρει.
Δηλαδή αν κάποιος Δημόσιος Υπάλληλος κάνει απεργία ή λείψει αδικαιολόγητα από τη δουλειά του ή κάνει υπερωρίες, τότε θα πρέπει να του αφαιρεθεί από τον μισθό ή θα πρέπει να του αυξηθεί ο μισθός.
Όλα αυτά με νευριάζουν γιατί εγώ δεν έχω το δικαίωμα ούτε να απεργήσω, ούτε να λείψω αδικαιολόγητα από την δουλειά μου αλλά και το πιο σημαντικό ούτε να διεκδικήσω της υπερωρίες μου μέσω των υπηρεσιών που υποχρεωτικά εκτελώ.
Βγαίνοντας από την σχολή κανείς δεν μου έδωσε δύο μισθούς για τον μήνα που τρέχει και για τον επόμενο μήνα, απλά μου είπαν ότι εμείς προπληρωνόμαστε ,κάτι που θεώρησα φυσιολογικό.
Το όλο επιχείρημα του υπουργείου μου το θεωρώ άδικο γιατί κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι λογιστικό και όχι πραγματικό.
Το θεωρώ άδικο γιατί κανείς δεν με ρωτάει ΠΩΣ θα τα βγάλω πέρα με δύο παιδιά, το θεωρώ άδικο γιατί το κράτος αντί να μου δώσει αύξηση στο βασικό αυτό μου έδινε ένα επίδομα και όλοι εμείς το χαιρόμασταν και το αποδεχόμασταν.

Συγγνώμη αν σας κούρασα

Αναγνώστης σας.

ΑΠΟΨΗ: Θα την τοποθετήσω στα σχόλια

1 σχόλιο:

OUPS είπε...

Φίλε μου πρέπει να μαζευτούν 11.000.000€ για την επιπλέον επιχορήγηση στα κόμματα .Πρέπει και εσύ όπως όλοι οι Έλληνες να κάνουμε θυσίες για τους πολιτικούς μας και τους παρατρεχάμενους τους.