Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

Η τελευταία ανάρτηση του troktikou - Καληνύχτα Ελλάδα


Καληνύχτα Ελλάδα, ο τόπος που γέννησε την Δημοκρατία κατάντησε να σκοτώνει την ελευθερία της έκφρασης.
Καλό ταξίδι Σωκράτη και να μας προσέχεις από εκεί πάνω.
Αναρτήθηκε από troktiko στις Σάββατο, 24 Ιουλίου 2010 και ώρα 12:18 π.μ.

ΑΠΟΨΗ: ΤΑ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΕ ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΝ
Με στεναχώρησε ιδιαιτέρα η απόφαση των δημιουργών του troktikou που ξαφνικά αποφάσισαν να σταματήσουν.
Οι σκέψεις μου είναι πολλές απλά το μόνο που θέλω να πω ότι ο Σωκράτης ΔΕΝ θα ήθελε αυτό το πράγμα ΔΕΝ θα ήθελε να τον τιμήσετε έτσι κλείνοντας ένα blog ΠΟΥ εκφράζει την αλήθεια ΠΟΥ το αγάπησε ο αγανακτισμένος Ελληνικός λαός ΠΟΥ το φοβηθήκαν με τις αποκαλύψεις τους μια χούφτα επιχειρηματίες – πολιτικοί και κάθε λογής αδιάφθοροι.
Θέλω να πιστεύω ό,τι στην απόφαση σας κυριάρχησε η συναισθηματική σας κατάσταση, Θέλω να πιστεύω ό,τι είναι μια προσωρινή σας απόφαση.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ στεναχωρήθηκα με αυτή την απόφαση αλλά πιο πολύ με προβληματίζει το γεγονός ότι ενώ αμέσως μετά τη δολοφονία δήλωσαν την πρόθεσή τους να συνεχίσουν ξαφνικά έκαναν στροφή 180 μοιρών...είναι τρομακτικό σαν ενδεχόμενο, αλλά δε μπορώ να μη σκεφτώ την πιθανότητα να απειλήθηκαν ότι θα πάθουν τα ίδια αυτοί και οι οικογένειές τους...Αυτή μου φαίνεται η πιθανότερη αιτία για αυτό το αιφνίδιο κλείσιμο, και αν κοιτάξεις προσεκτικά τις τελευταίες αναρτήσεις τους υπάρχουν αρκετά υπονοούμενα ότι κάτι τέτοιο συνέβη.

OUPS είπε...

Καλησπέρα unforgiven31 όντως έχεις δίκιο