Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Ε.Ε.: Καταρχήν συμφωνία για μπόνους τραπεζιτών



Οι «27» της Ε.Ε. κατέληξαν σε καταρχήν συμφωνία (σε επίπεδο μονίμων αντιπροσώπων) για την επιβολή πλαφόν στα μπόνους των στελεχών τραπεζών, στο πλαίσιο της εφαρμογής των κανονισμών της Βασιλείας ΙΙΙ.
Βάσει της πρότασης της ιρλανδικής προεδρίας, ως «οροφή» για το μπόνους κάθε στελέχους είναι η ετήσια αμοιβή του, αν και το ποσό μπορεί να διπλασιαστεί αν συναινεί η πλειοψηφία των μετόχων της τράπεζας.
Αξιωματούχοι στις Βρυξέλλες ανέφεραν ότι η πρόταση συγκέντρωσε ευρεία συναίνεση, με μοναδική εξαίρεση τη Βρετανία.

ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ: Εδώ ο κόσμος καίγεται και το μου…… χτενίζεται !!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: