Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Με συμφέρει να είμαι ιδιοκτήτης ακινήτου;



Οι απόψεις για το θέμα διαφέρουν, επειδή διαφέρουν οι όροι των στεγαστικών δανείων, αλλά και οι συνθήκες κάτω από τις οποίες δανείστηκε ο καθένας μας.
Αντί, λοιπόν, να διατυπώσω θεωρίες και εκτιμήσεις, θα παρουσιάσω ένα συγκριτικό πίνακα, όπου φαίνονται οι διαφορές μεταξύ της αφεντιάς μου, που αγόρασε διαμέρισμα με στεγαστικό δάνειο και ενός γείτονά μου που νοικιάζει το ακριβώς ολόϊδιο διαμέρισμα, σε άλλο όροφο και ο οποίος μπήκε την ίδια ημερομηνία με μένα στο σπίτι του.
Δείτε τη διαφορά...

Γεγονός: 2005 - Αποπεράτωση οικοδομής και εγκατάσταση ενοίκων.
Εγώ (ιδιοκτήτης): Πλήρωσα 3000 για να βάλω τέντες στις βεράντες και τζάκι στο σαλόνι.
Ο γείτονας (ενοικιαστής): Απαίτησε από τον ιδιοκτήτη να βάλει τέντες και τζάκι, διαφορετικά δεν θα νοίκιαζε το σπίτι. Ο ιδιοκτήτης δέχθηκε και τα έβαλε. Ο ίδιος δεν πλήρωσε δεκάρα.

Γεγονός: 2005 - Πρώτος μήνας κατοίκησης
Εγώ (ιδιοκτήτης): Ξεκίνησα να πληρώνω δόση στεγαστικού δανείου, ύψους 645 ?Ο γείτονας (ενοικιαστής): Ξεκίνησε να πληρώνει ενοίκιο 500 ?

Γεγονός: 2007 - Ήρθε το κτηματολόγιο στην περιοχή μας.
Εγώ (ιδιοκτήτης): Πλήρωσα κάποιο ποσό για να δηλώσω το διαμέρισμα, σύμφωνα με το νόμο. Το διαμέρισμα όμως το δήλωσε και η ……bank και χρέωσε το ποσό σε βάρος μου, παρόλο που διαμαρτυρήθηκακαι ήταν παράνομο.645 ?
Ο γείτονας (ενοικιαστής): Δεν ασχολήθηκε - δεν πλήρωσε δεκάρα.

Γεγονός: 2008 - Άνοδος του επιτοκίου της ΕΚΤ στο 4,5 (αν θυμάμαι καλά)
Εγώ (ιδιοκτήτης): Η δόση που πλήρωνα, έφτασε τα 750 ? μηνιαίως.
Ο γείτονας (ενοικιαστής): Σταθερό το ενοίκιο στα 500 ?.

Γεγονός: 2008 - Άνοδος του επιτοκίου της ΕΚΤ στο 4,5 (αν θυμάμαι καλά)
Εγώ (ιδιοκτήτης): Η δόση που πλήρωνα, έφτασε τα 750 ? μηνιαίως.
Ο Γείτονας (ενοικιαστής): Σταθερό το ενοίκιο στα 500 ?.

Γεγονός: 2009 - Σημειώθηκε σοβαρή βλάβη στην πολυκατοικία.
Εγώ (ιδιοκτήτης): Πλήρωσα το κομμάτι που μου αναλογούσε.
Ο Γείτονας (ενοικιαστής): Δεν πλήρωσε δεκάρα, γιατί το κόστος επιβάρυνε τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος

Γεγονός: 2011 - Χαράτσι
Εγώ (ιδιοκτήτης): Πλήρωσα, ως μ@λ@κας.
Ο Γείτονας (ενοικιαστής): Δεν πλήρωσε δεκάρα, γιατί πλήρωσε ο ιδιοκτήτης

Γεγονός: 2012 - Χαράτσι
Εγώ (ιδιοκτήτης): Πληρώνω, ως μ@λ@κας.
Ο Γείτονας (ενοικιαστής): Δεν πληρώνει δεκάρα, γιατί πληρώνει ο ιδιοκτήτης

Γεγονός: 2012 - Μείωση στο επιτόκιο ΕΚΤ - ύφεση στην οικονομία
Εγώ (ιδιοκτήτης): Η δόση μου έπεσε στα 610 ευρώ
Ο Γείτονας (ενοικιαστής): Επαναδιαπραγματεύτηκε το ενοίκιο και το έριξε στα 450 ευρώ. Ο ιδιοκτήτης δεν θέλει να τον χάσει, γιατί πληρώνει πάντα στην ώρα του.

Γεγονός: 2012 - Θα ψηφιστούν νέα μέτρα, που θα επιβαρύνουν φορολογικά περισσότερο τα ακίνητα.
Εγώ (ιδιοκτήτης): Θα πληρώσω, ως μ@λ@κας.
Ο Γείτονας (ενοικιαστής): Στα @@ του.

Γεγονός: 2012 - Χρωστάμε και οι δύο δανεικά και αγύριστα στις τράπεζες Εγώ (ιδιοκτήτης): Μου τηλεφωνούν και με απειλούν με κατάσχεση του σπιτιού, προκαλώντας μου άγχος.
Ο Γείτονας (ενοικιαστής): Δεν έχει τίποτα στο όνομά του, οπότε .. Στα @@ του.

Γεγονός: 2013 - Βαθαίνει η ύφεση
Εγώ (ιδιοκτήτης): Μετάνιωσα που πήρα στεγαστικό, γιατί ζορίζομαι και δεν μπορώ πλέον να πληρώνω τις δόσεις. Δεν μπορώ να πουλήσω το σπίτι με τίποτα, γιατί κανένας δεν αγοράζει.
Ο Γείτονας (ενοικιαστής): Πιθανόν, θα μετακομίσει σε άλλο μικρότερο και φθηνότερο, ανάλογα με την τσέπη του.

Γεγονός: 2035 - Ολοκλήρωση αποπληρωμής στεγαστικού δανείου (λέμε τώρα)
Εγώ (ιδιοκτήτης): Θα είμαι υπερήφανος ιδιοκτήτης ενός διαμερίσματος 30 ετών, που θα αρχίσει να ζητάει λεφτά για επισκευές και ανακαινίσεις. Φυσικά η εμπορική αξία του θα είναι πολύ μειωμένη.
Ο Γείτονας (ενοικιαστής): Θα μετακομίσει στην απέναντι νεόδμητη πολυκατοικία και θα συνεχίσει να ζει σε ένα ολοκαίνουργιο σπίτι, το οποίο σχεδιαστικά και λειτουργικά δεν θα έχει καμιά σχέση με το παρωχημένο δικό μου, χωρίς να πληρώνει χαράτσια και λοιπές μ@λ@κίες.


Τώρα, περιμένω τα δικά σας σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια: