Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

Παραιτήθηκε ο υφυπουργός Εσωτερικών κος. Ντ. Ρόβλιας


Σε ανακοίνωση που εξέδωσε μετά το θέμα που προέκυψε από την διαρροή εγγράφων από το γραφείο του με αιτήματα μεταθέσεων αστυνομικών και στρατιωτικών ο κ. Ρόβλιας δήλωσε:
«Υπέβαλα σήμερα στον πρωθυπουργό την παραίτησή μου μετά από δημοσιεύματα που εμφανίζουν το πολιτικό γραφείο μου να ασχολείται με αιτήματα μεταθέσεων αστυνομικών και στρατιωτικών.
Ο πρωθυπουργός την έκανε δεκτή. Ανέλαβα την πολιτική ευθύνη και υπέβαλα την παραίτησή μου ανεξάρτητα από την ουσία της καταγγελίας, για να μην προξενήσω το ελάχιστο πρόβλημα στην κυβέρνηση, πόσο μάλλον σε αυτή την κρίσιμη για τη χώρα περίοδο. Θεώρησα ότι με τον τρόπο αυτό υπηρετώ τις αρχές και τις αξίες της παράταξής μας.»
ΑΠΟΨΗ: ΟΧΙ πως θα άλλαζε ο Έλληνας
1) Μήπως στην ζητήσανε, λέω εγώ, μήπως?
2) κ. Παπανδρέου αυτό έγινε από διαρροή εγγράφων, τα άλλα τα κρύβουν καλά, έτσι δεν είναι?
3) Θα μου πεις τώρα και ποιους θα βάζαμε τους άλλους! Έλα ντε.!

Δεν υπάρχουν σχόλια: