Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

Το Δ.Σ. του ΟΛΠ το χαβά του


Βρε δε πάει να λένε «το ταμείο είναι άδειο και θα σας πιούμε το αίμα» (γιατί μόνο αυτό μας έμεινε) το Διοικιτικό Συμβούλιο του ΟΛΠ αποφάσισε να προχωρήσει σε εθελούσια έξοδο 300 περίπου εργαζομένων δηλαδή κόστος 70 έως 80 εκατομμύρια €.
Ο υπουργός Εργασίας κ. Α. Λοβέρδος δήλωσε ότι «τα ταμεία δεν αντέχουν άλλες επιβαρύνσεις. Ας πληρώσουν οι Κινέζοι ό, τι είναι να πληρώσουν»
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ με ανακοίνωσή του διευκρίνισε ότι τα περίπου 85 εκατομμύρια € θα βαρύνουν τον ΟΛΠ.
ΑΠΟΨΗ: 1) Το ότι εγώ δεν έχω πάρει εδώ και δύο χρόνια αύξηση και δεν θα πάρω και φέτος δεν τους λέει τίποτα φυσικά.
2) Αν κάποιος κάνει την διαίρεση περίπου βγαίνει ένα δώρο τις τάξεως των 28500€ για τις προσφορές τους.
3) ΔΕΝ κατάλαβα τον πρόεδρο λέγοντας ότι θα βαρύνουν τον ΟΛΠ. Το μαγαζάκι του είναι? Έβαλε λεφτά από την τσέπη του και την έφτιαξε?

Δεν υπάρχουν σχόλια: