Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

Αύξηση στις τιμές των διοδίων στην απαρχαιωμένη εθνική οδό Αθηνών-Πατρών


Μετά την Πρωτοχρονιά αυξάνονται οι τιμές των διοδίων στην απαρχαιωμένη - επικίνδυνη εθνική οδό Αθηνών - Πατρών.
Οι τιμές διαμορφώνονται ως εξής:
- Δίκυκλα, τρίκυκλα από 1,90€ σήμερα στα 2€
- ΙΧ από 2,80€ σήμερα στα 2,90€
- Μικρά φορτηγά από 7€ σήμερα στα 7,20€
- Μεγάλα φορτηγά από 9,90€ σήμερα στα 10,10€
ΑΠΟΨΗ: 1) κ. Παπανδρέου, καλά κάνετε και ενισχύεται τις ιδιωτικές ΜΕΓΑΛΕΣ εταιρίες τώρα στην κρίση που έχουνε.
2) Θα μου πεις 0,10 λεπτά του ευρώ τι είναι βρε παιδάκι μου ΑΛΛΑ αν το πολλαπλασιάσεις με τα αμάξια που περνάνε. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!!
3) Το είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ δεν σας έκανε να ντραπείτε λιγάκι για να κάνετε την αύξηση? Δεν ιδρώνει καθόλου το αυτί σας?
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: