Αντιδράσεις υπήρξαν στη συνεδρίαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, όταν έπεσε στο τραπέζι η
πρόταση της L'Oreal Istanbul, να χρησιμοποιηθεί το Νομισματικό Μουσείο για διαφημιστικό σποτ
σαμπουάν!
Συγκεκριμένα,
η τουρκική εταιρία ζήτησε την
παραχώρηση του Ιλίου Μελάθρου για να γίνουν τα γυρίσματα της
διαφήμισης, σύμφωνα με το σενάριο της οποίας, μία γυναίκα θα έμπαινε στο
μουσείο και θα προσπαθούσε με χορευτικές κινήσεις να αποφύγει δέσμες λέιζερ,
φτάνοντας τέλος- στον θησαυρό-που θα
ήταν το προϊόν της εταιρείας.
Ωστόσο, το
αρχικό σενάριο προέβλεπε πως αντί του προϊόντος, η γυναίκα θα έπαιρνε ένα
περιδέραιο! Το αντίτιμο γι’
αυτή τη διαφήμισης θα ήταν 1.600 ευρώ, αλλά με τη δυσφήμιση για τη χώρα
μας… τι θα γινόταν;
Όπως είπε
η έφορος Αρχαιοτήτων Αργολίδας,
Άλκηστις Παπαδημητρίου: «Ιδίως μετά την κλοπή στην Ολυμπία δεν
είναι δυνατόν να παρουσιάσουμε συστήματα ασφαλείας δήθεν ως αναποτελεσματικά».
Ο καθηγητής
Μανόλης Κορρές τόνισε πως πρέπει να επιδεικνύεται «ο δέον σεβασμός προς τέτοιους χώρους
πολιτισμού».
Η απόφαση
ήταν ομόφωνα αρνητική, ενώ πολλοί αναρωτήθηκαν για ποιο λόγο δεν γίνονται τα
γυρίσματα στην Κωνσταντινούπολη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου