Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

3 Συγκλονίστηκες φωτογραφίες




Μέσω: email

Μπροστά στην τράπεζα Πειραιώς, στην συμβολή της Τσιμισκή με την Εθνικής Αμύνης αυτοπυρπολήθηκε ένας πολίτης αντιδρώντας στις απειλές της τράπεζας ότι θα του πάρει το σπίτι.
Τα κανάλια δεν τα δείχνουν αυτά. Αν είχε καεί το φουστάνι της Μενεγάκη θα έπαιζαν την είδηση 2 βδομάδες.

Όταν ήρθαν σε εμάς αυτές οι φωτογραφίες φοβόμασταν πολύ να της βάλουμε μην είναι ψεύτικες γι αυτό επιφυλασσόμαστε.

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ να είναι ψεύτικες γιατί τότε ………………..

Εγώ προσωπικά αισθάνθηκα λύπη, στενοχώρια, απογοήτευση και όλα αυτά τα συναισθήματα που δεν μπορώ να εκφράσω.

Απλά πάνω μου πλανάται ένα μεγάλο ΓΙΑΤΙ ….. όχι τόσο πολύ γι αυτό τον άνθρωπο αλλά γι όλους αυτούς που τον οδήγησαν σε αυτή την πράξη.

By: GoGo

1 σχόλιο:

Αέναη Σκέψη είπε...

Ποπο που μας έχουν φτάσει; Να αυτοπυρπολούμαστε, αν είναι δυνατόν;

Την είδηση αυτή από το blog σου την είδα, τα Μέσα ΜΑΖΙΚΗΣ παραΕνημέρωσης την αποσιώπησαν, γιατί άραγε;