Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

ΓΑΠ – Η τσίχλα της χρεοκοπίας


Λέω τσίχλα γιατί το μόνο που κάνουμε σε αυτή την χώρα είναι να επιβάλουμε φόρους και άλλους φόρους μα και άλλους φόρους και στο τέλος της ημέρα βάζουμε και ένα επιπλέων φόρο στο όνομα της χρεοκοπίας.
ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΡΓΑ ΟΕΟ;

Και τώρα η δηλώσεις του πρωθυπουργού μας.

1. «Θα κάνω τα πάντα για να μην ζήσει η χώρα μια χρεοκοπία»
2. «Είναι η ώρα να δράσουμε συλλογικά και αποφασιστικά. Είμαι πεπεισμένος ότι η Ευρώπη μπορεί και θα το κάνει»
3. «Αυτό για το οποίο παλεύουμε είναι να τελειώνουμε με την αβεβαιότητα για το μέλλον της χώρας»
4. «Θα ήθελα πολύ να εγγυηθώ σε όλους μια άμεση λύση, μια καλύτερη ζωή σήμερα. Θα ήμουν ο ευτυχέστερος άνθρωπος του κόσμου εάν μπορούσα. Όμως δεν μπορώ να το κάνω. Και έχω καθήκον να πω με κάθε ειλικρίνεια την αλήθεια αυτή σε κάθε Έλληνα»

Και φυσικά επιτέθηκε στην ΝΔ
«ο κ. Σαμαράς έκανε την επιλογή να βλέπει τον αγώνα από την εξέδρα και θα κριθεί ιστορικά. Εμείς θα τραβήξουμε μόνοι μας το κουπί όσο χρειαστεί.»

By: GoGo

Δεν υπάρχουν σχόλια: