Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Και τώρα τι;


Αισθάνομαι σαν μικρό παιδί που δεν ξέρω τι να κάνω πως να αντιδράσω περιμένοντας μια φωνή ή ένα σύνθημα για να εξαγριωθώ να φωνάξω να διαδηλώσω να κλάψω να πω το δικό μου

ΟΧΙ

Η νέα γενιά αντέδρασε ή μάλλον μας έβαλε τα γυαλιά φώναξε, φόρεσε μαύρα περιβραχιόνια, γύρισε την πλάτη της σε όλους αυτούς που τόσα χρόνια έχουν καταστρέψει το ΜΕΛΛΟΝ αυτής εδώ της χώρας.
Και εμείς ……… ακολουθήσαμε φωνάξαμε βρίσαμε πετάξαμε αυγά και γιαούρτια και καταφέραμε να διώξουμε προσωρινά ΟΛΟΥΣ αυτούς που ως τώρα μας κοροϊδεύουν και μας ειρωνεύονταν.

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ;

Να αλλάξω να φορέσω τι; τα γαλάζια μου τα κόκκινα μου τα πορτοκαλί μου η τα πολύχρωμα ρούχα μου.
Να παραμείνω στα ίδια πράσινα χρώματα;
Να διώξω την μούχλα για να μου έρθει τι;
Σε αυτήν εδώ την χώρα λείπει ο ΜΕΓΑΛΟΣ αρχηγός ο ΜΕΓΑΛΟΣ πρωθυπουργός, μας λείπει ο ΗΓΕΤΗΣ
Ο Ηγέτης που θα μας λέει την αλήθεια θα μας κοιτάει στα μάτια και θα λέει το ΕΝΑ και ΕΝΑ θα κάνει ΔΥΟ και όχι μπορεί να σημαίνει ΤΡΙΑ.

Έχουμε ΗΓΕΤΗ που μπορεί να οδηγήσει αυτήν εδώ την χώρα μπροστά;

Μακάρι να ήξερα μακάρι να ξέραμε .

Ξέρω ότι λίγοι θα το δούνε, ξέρω ότι λίγοι θα το διαδώσουν αλλά αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι αύριο ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ και πολλά από αυτό εδώ το ΣΥΣΤΗΜΑ.
Ένα σύστημα που έχει βρεθεί σε σήψη ένα σύστημα που όσο και αν φωνάξουμε αυτό θα μας κοιτάει υπεροπτικά και αλαζονικά.

ΕΥΧΟΜΑΙ η επόμενη μέρα να μας βρει ποιο σκεπτικούς ποιο ΕΛΛΗΝΕΣ.

Καληνύχτα σας

Δεν υπάρχουν σχόλια: