Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

ΤΑΡΑΤΑ ΤΖΟΥΜ – ΤΑΡΑΤΑ ΤΖΟΥΜ – Τρεις υπουργοί έκαναν δηλώσεις


Πρώτη και καλύτερη , η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου δεύτερος ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος και μια και περνούσε απ’ έξω φωνάξανε και τον υπουργό Υποδομών Γιάννη Ραγκούση.
Φυσικά το έχετε διαβάσει και από άλλα blog γι’ αυτό μην σας ζαλίσω περισσότερο παρά μόνο συγκράτησα κάτι που με έκανε να ανατριχιάσω σαν γυναίκα. (τέτοια ηδονή ούτε ο φίλος μου ΔΕΝ μου την έχει προσφέρει).

«Ακόμη δηλαδή και σήμερα, που η Ελλάδα αγωνίζεται να μην γονατίσει, εκδηλώνονται αδικαιολόγητες και ακραίες συμπεριφορές, οι οποίες κάποιες φορές στρέφονται ανοικτά και κατά της Δημοκρατίας»

By: GoGo

Δεν υπάρχουν σχόλια: