Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Έ ε ε έρχεται ο πρωθυπουργός μας στην Κρήτη


Ο πρωθυπουργός της Ελλάδος κος κος Παπανδρέου την Παρασκευή θα παραστεί στις διήμερες εργασίες του συνεδρίου της Σοσιαλιστικής Διεθνούς στον Άγιο Νικόλαο.

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

Και οι Αστυνομικές Διεύθυνσης Ηρακλείου και Λασιθίου ψάχνουν να βρουν τρόπο ο πρωθυπουργός να φθάσει χωρίς ενόχληση στο χώρο του ξενοδοχείου όπου θα διεξαχθεί το συνέδριο.

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Φοβούνται την πιθανότατα θα υπάρξουν κινητοποιήσεις και ενδεχομένως συγκεντρώσεις
από πολίτες και εκπροσώπους παραγωγικών και επαγγελματικών τάξεων.
ΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙ

ΠΡΟΤΑΣΗ: Εγώ η Γωγώ θέλω να κάνω μια πρόταση προς τις Αστυνομικές Διευθύνσεις της Κρήτης: “πληρώστε τους πολίτες να ΖΗΤΩκραυγάζουν τον πρωθυπουργό μας και να του πετάνε βάγια και να του ψέλνουν “χαίρε ο χαίρε Μεσσία”.
Αν κρεμάσετε και μερικούς ή μερικές από τις κολόνες με φτερά και καραμούζες το σκηνικό θα ολοκληρωθεί”

XAXAXAXAXAXA

Να δω τον πρωθυπουργό μας πάνω σε γαϊδουράκι και τι στον κόσμο.

By: GoGo

Δεν υπάρχουν σχόλια: