Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Και το αίμα μας θα πιέτε


Η Financial Times απορεί πως η ελληνική κοινωνία έχει να αντιμετωπίσει 5.600 ευρώ σε νέους φόρους που θα πληρώσει κάθε νοικοκυριό.
Και φυσικά ποσοστό διπλάσιο από τα αντίστοιχα στις ομοιοπαθείς Πορτογαλία και Ιρλανδία και τριπλάσιο από της Ισπανίας που αυτοβούλως εφαρμόζει πρόγραμμα σκληρής λιτότητας.

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ

Ακόμα και η σεξουαλική ανικανότητα μπορεί να θεραπευτεί.
Εκεί όμως που η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά είναι η πολιτική ανικανότητα.

By: GoGo

Δεν υπάρχουν σχόλια: