Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Τουρκία: Είπαμε του γαιδάρου να χέσει και αυτός ξεκολλόθηκε


Ο πρωθυπουργός της διπλανής χώρας Ρ. Τ. Ερντογάν σε δηλώσεις που έκανε προς το κόμμα του ανάφερε ότι η Τουρκία θα παγώσει τις συνομιλίες με την Ευρωπαϊκή Ένωση και ΔΕΝ πρόκειται ποτέ μα ποτέ να καθίσει στο ίδιο τραπέζι με την Κύπρο αν δεν δεχτεί το ψευδοκράτος σαν ύπαρξη.
Και με αυστηρό ύφος προειδοποίησε την Κύπρο με αντίποινα αν συνεχίσει τις έρευνες της στην ΑΟΖ της.

ΧΑ ΧΑ ΧΑ έχω μια ΜΕΓΑΛΗ απορία για να μην πω φαγούρα από πότε η Τουρκία βρίσκεται στην Ε.Ε. και την προσκαλέσαμε?

Και δεύτερον ας το δούναι μερικοί μερικοί που άλλοι τους κάνανε κουμπάρους και άλλοι τους λέγανε φίλους μας και φυσικά μερικοί θεώρησαν την Μικρασιάτικη καταστροφή ή ποιο Ελληνικά «σφαγή» ΣΥΝΟΣΤΙΣΜΟ
ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ
By:
GoGo

Δεν υπάρχουν σχόλια: