Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Μπακογιάννη – Θέλω τον μπαμπά μου πρωθυπουργό ΤΩΡΑ


Αφού δεν είχε τίποτα άλλο να πει (και για να πούμε την αλήθεια δεν πείθει και πολύ) έκανε την πρόταση της πρότασης:

ΤΩΡΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΥΠΕΡΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Φυσικά με τον μπαμπά μου τον Σημίτη και τον Καραμανλή

Λέω εγώ φαντάζεστε αντί για ΕΝΑ να είχαμε ΤΡΕΙΣ

Και φυσικά το ποιο cool ήταν τα λόγια του J. F. Kennedy

«είναι η ώρα να σκεφτούμε τι θα κάνουμε εμείς για την πατρίδα και όχι τι θα κάνει η πατρίδα για μας»

XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

Μπορώ να πω όμως ότι υπουργός Αμύνης αυτής εδώ της χώρας είπε κάτι σωστό.

«Η συγκυβέρνηση δεν μπορεί να είναι μια κατασκευή που επιβάλλεται εκ των άνω, με συμφωνίες κορυφής, ερήμην της λαϊκής βούλησης. Μπορεί να προκύψει μόνο έπειτα από εκλογές, όπου ο ελληνικός λαός θα αποφασίσει για τον τρόπο διακυβέρνησης της χώρας».

ΑΛΛΑ πω πω λέξη που χρησιμοποίησα η άτιμη «είναι γλυκιά η καρέκλα»

By: GoGo

Δεν υπάρχουν σχόλια: