Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Βοήθεια μεταξύ φίλων στο Facebook


Αυτό το βάζω γιατί είμαι θανατικιά του Facebook – like like like

Το Facebook ανακοίνωσε τα σχέδιά του για τη δημιουργία ενός συστήματος έμπιστων φίλων (Trusted Friends), οι οποίοι θα μπορούν να βοηθήσουν ένα χρήστη αν μπλοκάρει ο λογαριασμός του.

Το σενάριο απαιτεί να υπάρχουν 3 με 5 φίλοι, οι οποίοι μπορούν να επιβεβαιώσουν με έναν ειδικό κωδικό ότι γνωρίζουν το χρήστη και με αυτό τον τρόπο να γίνεται η επιβεβαίωση των στοιχείων του.

Η περίπτωση των Trusted Friends θα βοηθήσει ιδιαίτερα όσους έχουν πρόβλημα να χρησιμοποιήσουν το mail επαναφοράς του λογαριασμού που στέλνει το Facebook, αν πχ. έχουν χάσει πρόσβαση σε αυτό.

Απλά, το Facebook προειδοποιεί πως πρέπει να γίνει προσεκτική επιλογή των χρηστών που θα μπουν στη λίστα των «έμπιστων φίλων» σας…

By: Alkisti

A! για να δούμε Ελενίτσα και τίποτα καινούργια ρούχα ……. χαχαχαχα

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: