Στροφή στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και αγορά μόνο των απαραίτητων
Εννέα στους δέκα 10 καταναλωτές, άλλαξαν αγοραστικές συνήθειες, λόγω κρίσης, ενώ το 27,54% των καταναλωτών δηλώνουν ότι ψάχνουν, τα ίδια προϊόντα, με χαμηλότερη τιμή, σε άλλα καταστήματα, για να αντιμετωπίσουν την οικονομική κρίση, το 27,03% στράφηκαν, σε προϊόντα, που παράγει το supermarket (ιδιωτικής ετικέτας) και το 24,49% των καταναλωτών δηλώνουν ότι αγοράζουν, μόνο τα απαραίτητα, σύμφωνα με έρευνα του ΚΕΠΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών) για τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών.
Τα νέα μέτρα λιτότητας έχουν προκαλέσει αγωνία και ασφυξία στους καταναλωτές οι οποίοι προσπαθούν να επιβιώσουν και να κάνουν τις απαραίτητες αγορές, όσο πιο οικονομικά γίνεται.
Η ιδιωτική υπάλληλος Αριάδνη Κρέτση προβληματίζεται για τη μείωση μισθών, η οποία δεν συμβαίνει όμως και στις τιμές των προϊόντων και επισημαίνει ότι «κάθε βδομάδα παρατηρώ αυξήσεις σε διάφορα προϊόντα στο σούπερμάρκετ, ενώ ο μισθός μειώνεται λόγω της οικονομικής κρίσης. Πιο παλιά δεν κοιτούσα τις τιμές, αλλά πλέον κάνω έρευνα αγοράς για να ανακαλύψω το πιο οικονομικό πακέτο. Βέβαια, τελευταία υπάρχουν και κάποιες προσφορές και εκπτωτικά κουπόνια, σε παιδικές κρέμες, κ.ά. Το μέλλον όμως θα είναι πολύ δύσκολο».
Ακόμη μια καταναλώτρια, η Κλεοπάτρα Τσουρούλα (ιδιωτική υπάλληλος) ανησυχεί για την ασφυκτική κατάσταση που έχει δημιουργηθεί ενώ αναφέρει ότι «έχω κάνει στροφή στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, αφού προσφέρονται σε πολύ καλύτερες τιμές».
By: john_SpiderΠηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου