Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Το φαινόμενο Placebo


Ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο: ο νους μπορεί να επηρεάσει τη βιοχημεία του σώματος.
Η εκδήλωση του φαινομένου placebo είναι γνωστή ως ο μηχανισμό έκκρισης ουσιών που καταστέλλουν το αίσθημα του πόνου (σωματικό ή ψυχολογικό).
Έτσι κάθε φαινόμενο - σωματικό ή ψυχολογικό - τείνει σήμερα να εξηγηθεί με μια σειρά χημικών αντιδράσεων, οδηγώντας σε μια αιτιοκρατική, μηχανιστική αντιμετώπιση του ανθρώπου, ο οποίος έχει φτάσει να θεωρείται το τέλειο «βιο-ρομπότ».
Το φαινόμενο Placebo επεκτείνεται δε σε χώρους της πολιτικής των ΜΜΕ, της θρησκείας και σε άλλα πολλά.
Το αξιοθαύμαστο της υπόθεσης είναι ότι συχνά, το ψεύτικο αποδεικνύεται εξίσου αποτελεσματικό στη θεραπεία μιας πάθησης όπως και το πραγματικό.
Το placebo επιδρά μέσα από το κύρος και την εξουσία που έχει αυτός που το χορηγεί στον άνθρωπο. Αν αυτός ο παράγων απουσιάζει, τότε μειώνεται η δύναμη της επίδρασής του.
Και μιας είναι και το αγαπημένο μου τραγούδι σα το αφιερώνω και φυσικα και σε μένα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: