Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Έλληνας πουλάει την ψήφο του στο eBay



Ναι καλά διαβάσατε! Από ότι φαίνεται καμιά φορά τα λόγια των πολιτικών είναι… πηγή έμπνευσης για τους πολίτες!

«Οι ψήφοι θα
  πωλούνται στις επερχόμενες ελληνικές εκλογές», είπε σε συνέντευξή του ο Θεόδωρος Πάγκαλος, και ένας Έλληνας πολίτης, το έκανε πράξη! Έβγαλε το δικαίωμα του «ψηφίζειν» στο… «σφυρί» και μάλιστα με αρχική τιμή…. ένα δολάριο! Must έχει γίνει το eBay αν σκεφτεί κανείς ότι λίγες πριν πωλούσαν την Ελλάδα στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα!

Για όποιον ενδιαφέρεται να αγοράσει την ψήφο του, η προθεσμία είναι μέχρι 18 Απριλίου. Ο πωλητής με το όνομα “
usualunusual” απογοητευμένος από το ελληνικό εκλογικό σύστημα και για αυτό το λόγο αποφάσισε να μπει σε αυτή τη διαδικασία και μάλιστα διαβεβαιώνει τους υποψήφιους αγοραστές ότι θα ανεβάσει και βίντεο με την ψήφο του στο διαδίκτυο ως αποδεικτικό στοιχείο.

Συγκεκριμένα ανέφερε στο μήνυμά του: «Πριν από λίγες ημέρες, ο Αντιπρόεδρος της Ελληνικής Κυβέρνησης, Θεόδωρος Πάγκαλος, δήλωσε σε συνέντευξή του ότι οι Έλληνες πωλούν τις ψήφους τους. Εγώ, λοιπόν, δεν θέλω να τον απογοητεύσω. Οι εκλογές στην Ελλάδα κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται να διεξαχθούν το Μάιο, έτσι ακολούθησα τη συμβουλή του και πουλάω την ψήφο μου. Θα ψηφίσω ό,τι μου πει ο αγοραστής. Δεν χρειάζεται να είναι κάποιο πολιτικό κόμμα. Θα μου πει τι να βάλω μέσα στο φάκελο»

Όπως φαίνεται στην ηλεκτρονική του αγγελία, πάνω από 90 ενδιαφερόμενοι έχουν ήδη καταθέσει την προσφορά τους επιθυμώντας να αγοράσουν την εν λόγω ψήφο.

By: John

Δεν υπάρχουν σχόλια: