Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

To Blog σταματάει να ασχολείται με την πολιτική έως της 6 Μαΐου



Και αφού μιλάγαμε επί ώρες αν ασχοληθούμε με τα κόμματα να υποστηρίξουμε ή να κατακρίνουμε τα πολιτικά κόμματα που αποφάσισαν να ΞΑΝΑ «σώσουν» την Ελλάδα αποφασίσαμε να τους απαξιώσουμε και να αδιαφορήσουμε για τα πολιτικά ΨΕΜΑΤΑ τους σαν ένδειξη διαμαρτυρίας.
 Κυκλοφόρησαν διάφορες εικόνες στο internet με θέμα μη πάτε να ψηφήσετε ή μη στείλετε την γιαγιά τον παππού ή μη το ένα ή μη το άλλο. Μας αφήνουν πλήρως αδιάφορους γιατί οι ίδιοι που τα βγάλανε θα είναι οι ίδιοι που θα βρίσκονται πρωί πρωί στης κάλπες και θα φοράνε κονκάρδες με το κόμμα τους.
Στην τελική απόφαση συνέβαλε και η εικόνα που έχουμε τοποθετήσει στο κείμενό μας δείχνοντάς μας ποια είναι η αλήθεια για τον Έλληνα.
Θεωρούμε ύψιστο δικαίωμα της ψήφους και πιστεύουμε ότι είναι το καθήκον του κάθε ανθρώπου μέσω αυτού να εκφράζει της δημοκρατία που πολλοί την έχουν σπιλώσει και μερικές φορές την έχουν «βιάσει».  

Σας ευχόμαστε ότι και να κάνετε να είναι μετά από πολύ σκέψη και σοβαρότητα ΚΑΙ όχι γιατί ο μπαμπάς μου ή μαμά μου που είπε να το κάνω ή έτσι είμαι εγώ μετά από πολλά χρόνια ή έτσι είμαι και δεν μπορώ να αλλάξω πλέων.

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ Η ΑΥΡΙΑΝΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΓΕΜΑΤΟ ΗΛΙΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια: