Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Η ΠΡΟΤΑΣΗ – Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός στο final four στην Κωνσταντινούπολη



Ο Παναθηναϊκός νίκησε τη Maccabi, κι έτσι οι 2 αιώνιοι αντίπαλοι θα βρεθούν στο final four στην Κωνσταντινούπολη.
Έχω μια πρόταση να κάνω γιατί αυτό το final four αποτελεί μια, πρώτου μεγέθους, ευκαιρία, τόσο λόγω της πόλης που διεξάγεται, όσο και λόγω του ότι υπάρχει πιθανότητα στον τελικό να βρεθούν αντιμέτωποι οι 2 αιώνιοι αντίπαλοι ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός.



Πως θα σας φαινόταν λοιπόν αν οι Έλληνες φίλαθλοι, αντί των χρωμάτων των ομάδων τους, φορούσαν μόνο γαλανόλευκα, κρατούσαν μόνο Ελληνικές σημαίες και δεν κάθονταν σε διαφορετικές εξέδρες με αστυνομικούς να χωρίζουν τα πάθη τους, αλλά να παρακολουθούν όλοι μαζί τους αγώνες;;
Για φαντασθείτε αυτή την εικόνα μόνο για μια στιγμή.
Αναλογίζεσθε τι μήνυμα θα δίναμε στην Ευρωπαϊκή αλλά και στην Παγκόσμια κοινή γνώμη και βέβαια στην πολιτική κουστωδία της Ελλάδας και της Ευρώπης.
Όλοι λέμε ότι οι Έλληνες στα δύσκολα είμαστε ενωμένοι.
Να λοιπόν μια ιδανική ευκαιρία να το αποδείξουμε. Και που;;; Μπροστά στα μεγαλύτερα τηλεοπτικά δίκτυα του πλανήτη και μέσα στην Κωνσταντινούπολη !!!!
Θα μου πείτε: πετάς στα σύννεφα όμως είναι πολύ απλό να γίνει. .πολύ απλό.
Αρκεί, όσοι πάνε στην Πόλη, ξεκινώντας απ' το σπίτι τους να απαντήσουν στην παρακάτω ερώτηση.
Τι είσαι ;;; Ελλάδα ή ομάδα ;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: