Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

Τι λεφτά θα δαπανηθούν στην Βουλή των Ελλήνων για το 2010


Ο πρόεδρος της Βουλής κ. Φ. Πετσάλνικος κατάθεσε τον προϋπολογισμό της Βουλής ο οποίος και πρόκειται να συζητηθεί την ερχόμενη εβδομάδα στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή.

Οι δαπάνες για το τρέχον έτος θα φτάσουν τα 218.582.000€ και αναλυτικά είναι οι εξής:

α) Για τις αποζημιώσεις των 300 βουλευτών και των 22 ευρωβουλευτών 27.035.000€.

β) Κονδύλι για την αποζημίωση μελών συλλογικών οργάνων11.527.100€.

γ) Υπερωρίες των υπαλλήλων της βουλής 5.660.000€.

δ) Μισθώματα κτιρίων για τις ανάγκες των υπηρεσιών της Βουλής 5.400.000€.

ε) Προμήθεια επίπλων 500.000€.

στ) Προμήθεια ηλεκτρονικών υπολογιστών 900.000€.

ζ) προμήθεια έργων τέχνης και κειμηλίων αρχαιοτήτων 300.000€.

η) Μισθοί εργαζομένων (120 ατόμων) στον τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σταθμό του Κοινοβουλίου.

ΑΠΟΨΗ: 1) ΖΑΛΙΣΤΗΚΑ

2) 218.582.000€ τρελά λεφτά, και στους δημοσίου υπαλλήλους θα δώσετε 2€ αύξηση στους στρατιωτικούς 0€ και στον ιδιωτικό τομέα τα ΑΡΧ@#@ μου.

3) 120 άτομα στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο? Απορία έχω ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΒΛΕΠΕΙ και το σημαντικότερο ποιος σας ΑΚΟΥΕΙ? Όταν ο ραδιοφωνικός σταθμός δεν έχει ακόμη εκπέμψει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: