Στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο που πραγματοποιήθηκε για την Οδική Ασφάλεια ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων κ. Ν. Σηφουνάκης δήλωσε ότι «στη χώρα μας, όμως, οι στατιστικές είναι αμείλικτες. Η Ελλάδα του 2009 εξακολουθεί να εμφανίζει μεγάλα ποσοστά θανατηφόρων ατυχημάτων σε σχέση με το σύνολο των οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους» και σαν σκοπό έχει την «βελτίωση των πεζοδρομίων ώστε οι πεζοί και, κυρίως, τα άτομα με αναπηρία να μπορούν να κυκλοφορούν χωρίς εμπόδια και με ασφάλεια, ενώ, παράλληλα, θα επανεξετάσουμε το κανονιστικό πλαίσιο που διέπει την τοποθέτηση των διαφημιστικών πινακίδων στις μεγάλες πόλεις και το βασικό οδικό δίκτυο».
Ενώ δεσμεύτηκε για την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων που θα αξιοποιηθεί η διεθνή εμπειρία και θα βασίζεται σε μια συστηματική λογική, και συγκεκριμένα στο τρίπτυχο δρόμος - όχημα – οδηγός και την έναρξη μαθημάτων οδικής συμπεριφοράς τόσο σε σχολεία αλλά και σε εστιασμένες εκστρατείες ενημέρωσης των πολιτών.
ΑΠΟΨΗ: ΧΑΧΑΧΑ
1) κ. Σηφουνάκη δρόμους ευρωπαϊκούς θέλουμε και όχι συνέδρια και υποσχέσεις. Απλά σας θυμίζω:
α) Εθνική οδό Πατρών (ας την λέμε εθνική).
β)Εθνική οδός Αθήνα – Θεσσαλονίκης τα σημεία όπου παρουσιάζεται συχνότητα θανατηφόρων τροχαίων βρίσκονται στις χιλιομετρικές αποστάσεις από την Αθήνα 4ο, 5ο, 8ο, 9ο, 12ο, 15ο, 17ο, 23ο, 24ο, 36ο, 45ο, 49ο, 52ο, 352ο, 354ο, 355ο, 356ο, 357ο, 360ό, 361ο, 362ο, 370ό, 373ο, 379ο, 380ό, 388ο, 400ό, 402ο, 403ο, 404ο, 406ο, 410ο, 414ο, 418ο, 423ο, 436ο, 437ο, 438ο, 457ο, 460ό, 473ο, και 507ο χιλιόμετρο.
γ) Η Εθνική οδός Θεσσαλονίκης - Καβάλας.
δ) Η επαρχιακή οδός Λαγκαδά - Ρεντίνας.
ε) Η περιφερειακή οδός Θεσσαλονίκης.
στ) Η παλαιά ε.ο. Θεσσαλονίκης - Καβάλας θεωρείται ως o πιο επικίνδυνος δρόμος της Βόρειας Ελλάδας κ.τ.λ.
2) Θα εκπλαγώ αν δω τους νεοέλληνες να μην παρκάρουν τα αμάξια τους πάνω στα πεζοδρόμια ή όπου τους βολεύει.
Υπομονή κ. Σηφουνάκη στην Ελλάδα είσαστε, απλά υπομονή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου