Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Έντυπο δήλωσης για τον ΜΗ εμβολιασμό των παιδιών μας


Σας παρέχουμε την υπεύθυνη δήλωση που μπορείτε να προσκομίσετε στα σχολεία για να αρνηθείτε τον τυχόν εμβολιασμό των παιδιών σας.


Την υπεύθυνη δήλωση μπορείτε να την κατεβάσετε από εδώ.

Η δήλωση λέει «ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΚΑΜΙΑ εμβολιαστική ή άλλη ανάλογη επέμβαση στο παιδί μου <ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ> του οποίου έχω τη γονική μέριμνα / επιμέλεια, χωρίς να ληφθεί η γνώμη και η συναίνεσή μου, και ότι ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΟΜΑΙ απέναντι σε όσους κακοποιήσουν το παιδί μου, όλων των δικαιωμάτων που μου δίνει ο αστικός και ποινικός κώδικας και οι διεθνείς συμβάσεις.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: