Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Θα αγαπήσεις ξανά την Αθήνα. Αρκεί να δεις αυτό το βίντεο


Αυτό το βίντεο δημιουργήθηκε από φωτογραφικά καρέ, ενωμένα με έναν τρόπο μαγικό. Άλλες φορές επεξεργασμένα, άλλες όχι…
Για το εκπληκτικό αυτό αποτέλεσμα πάντως, που θα δεις πάντως παρακάτω, υπεύθυνος είναι ο Εμμανουήλ Παπαδόπουλος.Και είναι 100% Ελληνικό. Θα ταξιδέψεις από την Παλιά αγορά της Αθήνας μέχρι την Πλάκα, το Ηρώδειο, το Σύνταγμα για να καταλήξεις στο αιώνιο σύμβολο ομορφιάς, τον Παρθενώνα.
Σε μια χώρα που έχει πάρει την κάτω βόλτα αυτό το ολιγόλεπτο διάλειμμα σου δίνει μια ανάσα, έστω μελαγχολική. Για να συνεχίσεις και να πας παρακάτω.
Θα σου αρέσει. Για την ακρίβεια θα αισθανθείς ότι είναι το καλύτερο timelapse που έχεις δει ποτέ. Και εγώ έτσι αισθάνθηκα. Μανώλη, ένα μεγάλο ευχαριστώ…

Athens I The Little Great City from emmanouil papadopoulos on Vimeo.


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: