Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Ανοίγει τον Ιανουάριο το πρώτο σχολείο του σεξ στον κόσμο!


ΩΠΑ !!!!!!!!!!!!!! like like like

Το Austrian School of Sex λίγο έξω από τη Βιέννη είναι έτοιμο να κάνει τους μαθητές του καλύτερους εραστές.

Το πρόγραμμα σπουδών θα περιέχει τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά μαθήματα.

ΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!!!!!!

"Η ιστορία και η μοντέρνα σεξουαλική θεωρία συνδυάζονται και η έμφαση δίνεται στο πώς κάποιος θα γίνει καλύτερος εραστής"

ΤΑ ΑΚΟΥΣ ΜΗΤΣΟ ΜΟΥ ;

Οι εγγραφές ξεκίνησαν και πρώτο μάθημα θα γίνει στις 9 Ιανουαρίου και το κόστος; 1.400 ευρώ το εξάμηνο.

ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ By: GoGo

Δεν υπάρχουν σχόλια: