Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Λεκτικός εκφοβισμός !!!!!!!!


Η Ελένη ένα κορίτσι σαν όλα τα αλλά , ένα κορίτσι που δεν μπορούσε να ακολουθήσει την μόδα, μια μόδα που έχει επιβληθεί από κάποιες κάποιους που πιστεύουν ότι έτσι δείχνουν την διαφορετικότητα στην σημερινή κοινωνία.
Η λεκτικής βία που τις ασκήθηκε από τους συμμαθητές της έφτασε και σε μερικές περιπτώσεις να μετατρέπει και σε φυσική βία βάζοντας έτσι την Ελένη σε συνέχεις σκέψεις ώστε να θέσει τέρμα τη ζωή της.

«Οι λέξεις πληγώνουν. Για να είμαι ειλικρινής ήξερα ότι δεν ήμουν τόσο όμορφη όπως άλλα κορίτσια όμως εκείνο που με στεναχωρούσε πραγματικά ήταν ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούσαν τα πράγματα που με έκαναν εκείνο που είμαι εναντίον μου»

Η Ελένη μια μαθήτρια του 18 ξαφνικά άρχισε να παίρνει χαμηλούς βαθμούς να κάνει απουσίες και να παλεύει μόνη της σε ένα κόσμο που την απόρριπτε και την μισούσε.
Ένοιωθε πια ότι δεν είχε δυνάμεις να τα αντιμετωπίσει όλα αυτά.

«Ένιωσα απαίσια όταν διαπίστωσα ότι με παρενοχλούσαν και εγώ δεν μπορούσα να κάνω τίποτε. Έχασα κάθε σεβασμό για τον εαυτό μου, μισούσα τους θύτες μου, αλλά μισούσα ακόμη περισσότερο τον ίδιο τον εαυτό μου. Η αυτοπεποίθησή μου έφθασε στο μηδέν και δεν ήθελα να υπάρχω πια».
Η Ελένη το πάλεψε και τώρα είναι στο πρώτο έτους ενός πανεπιστημίου στην Αθήνα προσπαθεί να ξεχάσει, προσπαθεί να ζήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: