Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

«Οι Αγανακτισμένοι ............ είναι μ.........ς» by: Πάγκαλου


«Οι Αγανακτισμένοι που κατέβαιναν στις πλατείες όλης της χώρας ήταν ένα μείγμα από κομμουνιστές, φασίστες και μ.........ς»

Σύμφωνα με δηλώσεις του στο γαλλικό κανάλι France 5 στην εκπομπή «Le monde en marche».

ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

Τι να πω !!!!!!!!!

Απλά δεν βρίσκω λόγο να ασχοληθώ μαζί του.

κ. Πάγκαλε ΑΔΙΑΦΟΡΟ

By: GoGo

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

καλημερα σε ολους!!!κ καλο σ/κ Εχει δικιο ο παγκαλος 1ον .μαζι τα φαγανε?ναι δημοσιο κ πολιτικοι κ εμποριο μαζι τα φαγανε,κ το γιατι; ο κοσμος τον αφηνε να τρωει αρκει να βολευτει,,,,(συνενοχη)αφου εβλεπε ο κοσμος κ τον ψηφιζε ,,,,δεν εχει δικιο που τους λεει μαλακες?