Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

20% παρακράτηση των καταθέσεων μας υπέρ της πατρίδας


Παρασκευή βράδυ 4 Ιουνίου 2010 ο πρωθυπουργός αυτής εδώ της χώρας σε ένα διάγγελμα που θα κάνει μέσω των ΜΜΕ (μιας και σήμερα έχουν απεργία μαζί με τα μέσα μαζικής μεταφοράς – περιέργως) θα προσπαθήσει να μας πείσει ότι για το καλό αυτού εδώ του τόπου και για να σωθεί η Ελλάδα (έτσι όπως την κατάντησαν) κρίνεται αναγκαία και επιτακτική η παρακράτηση 20% από της καταθέσεις μας.
Πληροφορίες λένε ότι θα είναι πάνω από ένα ποσό της τάξεως των 35.000 € άλλες λένε θα είναι από το πρώτο euro.
Ενώ άλλες πληροφορίες λένε θα φορολογηθούν και οι θυρίδες. Επειδή είναι δύσκολο η κυβέρνηση να ξέρει τι κρύβει ο καθένας μας μέσα τους γι αυτό αναλόγως το μέγεθος της θυρίδας θα μπει και ένα ειδικό τέλος.

Όλα αυτά που έγραψα βγήκαν από την ΦΑΝΤΑΣΙΑ μου ή δεν βγήκανε?
Όλα αυτά που έγραψα λέγονται παραπληροφόρηση ή δεν λέγονται?

Εγώ προσωπικά αύριο πρωί πρωί επειδή έχω στην τράπεζα κάποια λεφτά φυσικά το ποσό είναι πάρα πολύ μικρό (για ώρας ανάγκης) θα τα βγάλω και θα τα κρύψω στο σπίτι μου, έτσι βρε παιδί μου για το φόβο των Ιουδαίων που ξέρεις καμιά φορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: