Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Ισχυρή έκρηξη με θύμα ένα νεκρό στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη


Ένα παγιδευμένο δέμα που στάλθηκε μέσω τον ΕΛΤΑ προκάλεσε ισχυρή έκρηξη η οποία συγκλόνισε το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη επί της οδού Κατεχάκη με θύμα τον υπασπιστή του υπουργού.
Ο υπουργός συγκινημένος είπε ότι «ήταν ένα άνανδρο χτύπημα έχασα ένα φίλο και αγαπημένο φίλο».
Ο άτυχος 52χρονος κος Γ. Βασιλάκης σκοτώθηκε όταν άνοιξε το παγιδευμένο δέμα το οποίο είχε αποσταλεί με τη μορφή δώρου.
Ήταν πατέρας δύο παιδιών.
ΑΠΟΨΗ: ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ
1.
Τα συλλυπητήρια μου στην Μάνα, στην γυναίκα του και στα παιδιά του.
2. Αίσχος σας και στους τρομοκράτες και σε αυτούς που για λόγο της μηζέρια μας αποφάσισαν ότι ΔΕΝ χρείαζεται να φτιαχτεί η συσκευή ανίχνευσης και εντοπισμού εκρηκτικών μηχανισμών.
3. Δολοφόνοι είστε και εσείς ΚΥΡΙΟΙ.
4. Άντε να δω με τη μούτρα θα πάτε να το πείτε στην γυναίκα του

Δεν υπάρχουν σχόλια: