Όπως κάθε υπουργός που ανεβαίνει σε αυτό αξίωμα έτσι και η σημερινή προσπαθεί να φτιάξει το εκπαιδευτικό σύστημα με της ιδέες που έχουν χωρίς πρώτα ποτέ στην ζωή τους να επισκεφτούν ή και να συμμετέχουν έστω και μια μέρα σε ένα σχολείο ή και ακόμα πιο πολύ να μιλήσουν με τους Εκπαιδευτικούς ή και με τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων.
Για να δούμε της αλλαγές που προτείνει η σημερινή υπουργός;
1. Την δημιουργία 800ων ολοήμερων δημοτικών σχολείων και τι σημαίνει αυτό ότι όλες οι τάξεις θα τελειώνουν στο καθημερινό ωράριο στης 14:00
Από την Α’ δημοτικού μπαίνουν υποχρεωτικά τα Αγγλικά αυξάνονται κατά μια ώρα η λογοτεχνία, τα μαθηματικά, η θεατρική αγωγή, η μουσική, το μάθημα των ηλεκτρονικών υπολογιστών, θέματα αγωγής υγείας
2. Για της άλλες τάξεις αυξάνονται ανάλογα όλα τα παραπάνω μαθήματα.
3. Ευτυχώς μπαίνουν τα μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής και περιβαλλοντικής εκπαίδευσης φυσικά από Γ’ και Δ’ δημοτικού αντίστοιχα.
Έτσι έχει σαν αποτέλεσμα;
Α’ & Β’ δημοτικού από 25 ώρες να γίνουν 35 ώρες
Γ’ & Δ’ δημοτικού από 30 ώρες να γίνουν 35 ώρες
Ε’ & ΣΤ’ δημοτικού από 32 ώρες να γίνουν 35 ώρες
Όσοι φυσικά θα θελήσουν τα παιδιά τους λόγω υποχρεώσεων τους να τα αφήσουν παραπάνω τότε θα πρέπει να το δηλώσουν είτε να σχολούν στις 15:30 είτε στις 16:15.
Για τα υπόλοιπα δημοτικά σχολεία είτε είναι ολοήμερα είτε όχι θα συνεχίσουν να λειτουργούν με το ισχύον καθεστώς και ως προς το ωράριο και ως προς τα μαθήματα.
Για το ολοήμερο σχολείο (δηλ. μετά της 14:00) το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει:
1. Αθλητικές δραστηριότητες από 1 έως 5 ώρες για όλες τις τάξεις.
2. Θεατρική Αγωγή από 1 έως 5 ώρες για όλες τις τάξεις.
3. Νέες τεχνολογίες από 1 έως 5 ώρες για όλες τις τάξεις.
4. Αγγλικά από 1 έως 5 ώρες για όλες τις τάξεις.
5. Μουσική από 1 έως 5 ώρες για όλες τις τάξεις.
6. Εικαστικά από 1 έως 5 ώρες για όλες τις τάξεις.
7. Δράσεις δημιουργίας - πολιτισμού από 1 έως 5 ώρες για όλες τις τάξεις.
8. Δεύτερη ξένη γλώσσα από 1 έως 5 ώρες μόνο για την πέμπτη και έκτη τάξη και εφόσον υπάρχει ικανός αριθμός μαθητών.
ΑΠΟΨΗ: ΤΙ ΕΙΧΑ ΠΑΝΤΕΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΕΙΧΑ ΠΑΝΤΕΛΑΚΙ ΜΟΥ
1. Κατά πρώτον το ολοήμερο μετά της 14:00 μπορούσατε απλά να το πείτε όπως το έφτιαξε η προηγούμενη κυβέρνηση Parking των παιδιών.
2. Με την υλικοτεχνική υποδομή τι θα γίνει? Θα δώσετε ή θα ζητήσετε μέσω της ΔΩΡΕΑΝ παιδείας που διατυμπανίζεται να τα αγοράσουν οι γονείς.
3. Για το συσσίτιο των παιδιών που θα κάθονται μετά της 14:00 έχετε φροντίσει για σιτιστή ή περιμένετε να το κάνουν οι δασκάλοι/ες ή ακόμα χειρότερα να το πληρώνουν οι γονείς?
4. Στο ολοήμερο μετά της 14:00 θα τοποθετηθούν σωστοί δάσκαλοι ή απλά δημόσιοι φύλακες?
Για να δούμε της αλλαγές που προτείνει η σημερινή υπουργός;
1. Την δημιουργία 800ων ολοήμερων δημοτικών σχολείων και τι σημαίνει αυτό ότι όλες οι τάξεις θα τελειώνουν στο καθημερινό ωράριο στης 14:00
Από την Α’ δημοτικού μπαίνουν υποχρεωτικά τα Αγγλικά αυξάνονται κατά μια ώρα η λογοτεχνία, τα μαθηματικά, η θεατρική αγωγή, η μουσική, το μάθημα των ηλεκτρονικών υπολογιστών, θέματα αγωγής υγείας
2. Για της άλλες τάξεις αυξάνονται ανάλογα όλα τα παραπάνω μαθήματα.
3. Ευτυχώς μπαίνουν τα μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής και περιβαλλοντικής εκπαίδευσης φυσικά από Γ’ και Δ’ δημοτικού αντίστοιχα.
Έτσι έχει σαν αποτέλεσμα;
Α’ & Β’ δημοτικού από 25 ώρες να γίνουν 35 ώρες
Γ’ & Δ’ δημοτικού από 30 ώρες να γίνουν 35 ώρες
Ε’ & ΣΤ’ δημοτικού από 32 ώρες να γίνουν 35 ώρες
Όσοι φυσικά θα θελήσουν τα παιδιά τους λόγω υποχρεώσεων τους να τα αφήσουν παραπάνω τότε θα πρέπει να το δηλώσουν είτε να σχολούν στις 15:30 είτε στις 16:15.
Για τα υπόλοιπα δημοτικά σχολεία είτε είναι ολοήμερα είτε όχι θα συνεχίσουν να λειτουργούν με το ισχύον καθεστώς και ως προς το ωράριο και ως προς τα μαθήματα.
Για το ολοήμερο σχολείο (δηλ. μετά της 14:00) το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει:
1. Αθλητικές δραστηριότητες από 1 έως 5 ώρες για όλες τις τάξεις.
2. Θεατρική Αγωγή από 1 έως 5 ώρες για όλες τις τάξεις.
3. Νέες τεχνολογίες από 1 έως 5 ώρες για όλες τις τάξεις.
4. Αγγλικά από 1 έως 5 ώρες για όλες τις τάξεις.
5. Μουσική από 1 έως 5 ώρες για όλες τις τάξεις.
6. Εικαστικά από 1 έως 5 ώρες για όλες τις τάξεις.
7. Δράσεις δημιουργίας - πολιτισμού από 1 έως 5 ώρες για όλες τις τάξεις.
8. Δεύτερη ξένη γλώσσα από 1 έως 5 ώρες μόνο για την πέμπτη και έκτη τάξη και εφόσον υπάρχει ικανός αριθμός μαθητών.
ΑΠΟΨΗ: ΤΙ ΕΙΧΑ ΠΑΝΤΕΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΕΙΧΑ ΠΑΝΤΕΛΑΚΙ ΜΟΥ
1. Κατά πρώτον το ολοήμερο μετά της 14:00 μπορούσατε απλά να το πείτε όπως το έφτιαξε η προηγούμενη κυβέρνηση Parking των παιδιών.
2. Με την υλικοτεχνική υποδομή τι θα γίνει? Θα δώσετε ή θα ζητήσετε μέσω της ΔΩΡΕΑΝ παιδείας που διατυμπανίζεται να τα αγοράσουν οι γονείς.
3. Για το συσσίτιο των παιδιών που θα κάθονται μετά της 14:00 έχετε φροντίσει για σιτιστή ή περιμένετε να το κάνουν οι δασκάλοι/ες ή ακόμα χειρότερα να το πληρώνουν οι γονείς?
4. Στο ολοήμερο μετά της 14:00 θα τοποθετηθούν σωστοί δάσκαλοι ή απλά δημόσιοι φύλακες?
5. ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΞΕΧΑΣΕΙ ή ΔΕΝ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ?
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου