Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Παραιτήθηκε η κυβέρνηση της Ρουμανίας


Την παραίτησή του υπέβαλε σήμερα ο πρωθυπουργός της Ρουμανίας, Εμίλ Μποτς, προκειμένου να «κατευνάσει την πολιτική και κοινωνική ένταση», έπειτα από σειρά διαδηλώσεων ενάντια στα μέτρα λιτότητας.
Στην ομιλία του κατά την συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, δήλωσε ότι η κυβέρνησή του παραιτείται, τονίζοντας ότι «έχει έρθει η στιγμή για σημαντικές πολιτικές αποφάσεις».
«Ελαβα την απόφαση να υποβάλω την παραίτηση της κυβέρνησής μου», ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του υπουργικού συμβουλίου η οποία μεταδιδόταν απευθείας από την τηλεόραση.
Παρά το γεγονός ότι η οικονομία της Ρουμανίας παρουσίασε ανάπτυξη πέρυσι, η κυβέρνηση εδώ και τρεις εβδομάδες βρέθηκε στην δίνη διαδηλώσεων.
Ο Μποτς είχε προχωρήσει σε περικοπές 25% στους μισθούς του δημοσίου τομέα και «πάγωμα» των συντάξεων.

By: John

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: