Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

By: Ε. Βενιζέλο --> ΤΕΡΜΑ Η ΠΛΑΚΑ


Και ξαφνικά που λέω η γυναίκα ότι έφτασα σε πλήρη οργασμό με τις δηλώσεις κάποιας πολιτικούς μας να σου και ο Ευάγγελος Βενιζέλος.

Σε σημερινή συνέντευξη Τύπου του είπε με απλά λόγια για να το καταλάβουμε και όλοι εμείς η ανοργασμικοί

ΤΕΡΜΑ Η ΠΛΑΚΑ και ΕΘΕΣΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ

ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΩ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΟΗΜΑ :

Τόσο καιρό μας κάνατε πλάκα ?
Δηλαδή μας δουλεύατε ?
Διασκεδάζατε μαζί μας ?
Δηλαδή εγώ έμεινα ΑΝΕΡΓΗ γιατί ΕΣΕΙΣ απλά ΔΕΝ δουλέψατε σοβαρά ?

ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΜΕ ΕΚΠΛΗΣΣΕΙ

Τόνισε ή μάλλον κατέστησε σαφές πως θα σταματήσει να σηκώνει μόνος του το βάρος των «αντιλαϊκών μέτρων»

ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗ ΣΚΑ@$@ ΤΡΑΒΑΩ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ?
Εσείς είστε οι χειρούργοι και εμείς τα πειραματόζωα σας ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΣ ότι τα σηκώνεις μόνος σου!!!!!!!!!!?

ΚΑΙ ΟΙ 10.000.000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΙ ΣΚΑ@#@ ΣΗΚΩΝΟΥΝ?

Τελικά όλα γίνονται για την ΕΞΟΥΣΙΑ !!!!!!!!!!!!!!

By: GoGo

Δεν υπάρχουν σχόλια: