Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Γιάννης Βούρος: «Θεωρούμαι ο πιο φτωχός βουλευτής»


«Θεωρούμαι ο πιο φτωχός βουλευτής»

ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ

«Ο γιος μου έχει γυρίσει εδώ και πέντε μήνες από το μεταπτυχιακό του στο Εδιμβούργο, και δεν έχει δουλειά ούτε αυτός.»

ΕΝΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ:

1. Ότι από την ενασχόληση του με την πολιτική το μόνο που κατάφερε να κάνει είναι χρέη και αυτά που δεν κατάφερε να ζήσει.
2. Ότι μετά από 30 χρόνια στο θέατρο να το χαρακτηρίζουν τώρα «προδότη» και «δοσίλογο».

ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΑΙ η άνεργη και σκέφτομαι !!!!!!

1. Οι γονείς μου δεν μπορούσαν να με στείλουν στο εξωτερικό και μου ζήτησαν να στρώσω τον κώλο μου να διαβάσω. Και τα κατάφερα 8,7 και στην Αθήνα!!!!
2. Αν όντος ο άνθρωπος ή μάλλον ο βουλευτής μας «πεινάει» τότε να μαζέψουμε ΟΛΟΙ εμεις οι άνεργοι το κάτι τη μας να τον βοηθήσουμε. (απλά να του γνωρίσω ότι το 30% των Ελλήνων είναι κάτω από το όριο της φτώχειας).
3. Αν θυμάμαι καλά λέω αν θυμάμαι ....του είχαν προτείνει να διεκδικήσει τον δήμο στο οποίο μένει και το «θεώρησε» ευτελή μπροστά στο βουλευτικό αξίωμα!!!!!!
4. Κύριε Βούρο ..........ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΧΟΙΝΙ

για το μνημόνιο είπε:

«Προσπαθείς απλά να καλύψεις όσο το δυνατόν μεγαλύτερο πληθυσμιακό κομμάτι και όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι δικαιωμάτων. Και σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία έχει τρωθεί ένα πολύ μεγάλο μέρος του πληθυσμού. Αλλά, τηρουμένων των αναλογιών, θεωρώ ότι, από τη στιγμή που μπήκαμε σε αυτό το χορό, έπρεπε να χορέψουμε στο ρυθμό που μας έπαιζε η ορχήστρα».

ΜΑΛΙΣΤΑ τι να πω τώρα ....!!!!!!!!

Μπορώ να σας δικαιολογήσω εάν είστε και εσείς ένας από αυτούς που ΔΕ ΠΡΟΛΑΒΑΝ να το διαβάσουν το μνημόνιο !!!!!!

By: GoGo

Δεν υπάρχουν σχόλια: