Λίγα λόγια

Ο σκοπός αυτής της σελίδας και όχι μόνο ο δικός μου (αλλά και όλων των απλών σκεπτόμενων ανθρώπων) είναι η έκφραση της οργή μου, του παραπόνου μου και της απελπισίας μου στην κατάντια μερικών απλών – διασήμων ανθρώπων (γιατί έτσι έχουμε καταντήσει να δίνουμε αξία σε μερικούς ανθρώπους) να συμπεριφέρονται σαν Neanderthal.
Σε αυτό των χώρο φιλοξενίας ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται μέσω άρθρων, εικόνας ή και βίντεο για ό,τι των ενοχλεί από την καθημερινή του ζωή ανώνυμα ή επώνυμα, γιατί η επιλογή του είναι δική του και μόνο δική του.

Σάββατο 8 Αυγούστου 2009

Τέλη κυκλοφορίας – Πίκρα και αδιαφορία

Πριν μερικές μέρες η Κυβερνητική Επιτροπή με θέμα την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης από την οδική κυκλοφορία ο υπουργός ΥΠΕΧΩΔΕ εισηγήθηκε «Τσουχτερά» τέλη κυκλοφορίας που θα κλιμακώνονται ανάλογα με την επιβάρυνση που προκαλεί κάθε όχημα στο περιβάλλον αλλά και την απόσυρσης παλαιών οχημάτων.
Θετική υποδοχή επιφύλαξε στα νέα μέτρα ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αυτοκινήτων.



ΑΠΟΡΙΑ: Εμένα με ρώτησε κανείς που το μόνο που ξέρουν είναι όλο να μου ζητάνε και μόνο να μου ζητάνε λεφτά ΠΟΥ θα βρω να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο με δύο παιδιά, η γυναίκα μου άνεργη και να προσπαθώ να πληρώσω το τρύπιο εκπαιδευτικό σύστημα με φροντιστήρια και άλλα φροντιστήρια, να ταΐσω την οικογένεια μου, να πληρώσω την ΔΕΗ που όλο αυξήσεις ξέρει να κάνει, ΠΟΥ ΒΡΕ @#@#$$#@## θα τα βρω τα λεφτά?
Α! και μην μας πείτε ό,τι μόνο εμείς ρυπαίνουμε αυτό το περιβάλλον.
Για αυτές της βιομηχανίες τη θα κάνετε …..
«Θα επανεξετάσουμε τα μέτρα του πρώτου Εθνικού Προγράμματος, και από τη μελέτη αναθεώρησης που έχει γίνει, προκύπτει ότι η Ελλάδα έχει τα μέσα να πετύχει τους στόχους της συμφωνίας του Κιότο. Μέσα σε ενάμισι μήνα θα είμαστε έτοιμοι να οριστικοποιήσουμε τα νέα μέτρα», υπογράμμισε ο κ. Σουφλιάς αλλά και ότι «πρέπει να τις αναγκάσουμε να πάνε στις "πράσινες μορφές" ενέργειας»
ΔΗΛΑΔΗ: Μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα

Δεν υπάρχουν σχόλια: